איך תקבלו שירות מהיר מהבנק עבור המשכנתא שלכם?

לוקחים משכנתא? ממהרים? רוצים לייעל את השירות שתקבלו מהבנק? אם כן, הכתבה הזו היא בשבילכם.

כל הטיפים, כל הדרכים וכל השיטות לקבלת שירות מהיר ויעיל מהבנק.

התחילו עם המשכנתא לפני הזמן

ככל שתגישו את הבקשה לאישור עקרוני מהר יותר, כך תחסכו לעצמכם אי הבנות ועוגמות נפש. זה נכון שבקשה לאישור עקרוני היא תהליך קצר ופשוט יחסית. אך עדיין יש מקרים מורכבים יותר שכדאי לכם למנוע אותם מראש. הגשה מוקדמת של בקשה לאישור עקרוני תוכל לחסוך לכם הרבה בעיות בהמשך.

תהיו כנים עם הבנק

ככל שתהיו שקופים וכנים יותר, כך הבנק יכוון יותר לצרכים שלכם וממילא השירות יהיה יעיל יותר. זה נכון שלא כל דבר צריך לרוץ לספר לבנק, אבל על זה כבר תתייעצו עם יועץ המשכנתאות שלכם. 

כדאי שתשתפו את הבנק בכל הפרטים, רק כך תוכלו לדעת כמה זמן יקח עד שתקבלו את המשכנתא וגם הוא יהיה יעיל יותר ותוכלו להתארגן בהתאם.

ישנם מקרים שעלולים להכביד על לקיחת המשכנתא. אל תפתיעו את הבנק. הוא יגלה זאת ממילא. אמרו לו מראש וכך תקצרו תהליכים. למשל דירה שקיימות בה חריגות בניה, אם יש ריבוי מוכרים, דירה בירושה ויש עוד אין ספור סיבות שעלולות להכביד על המשכנתא. הודיעו לבנק מראש במקרים כאלו ואל תטעו אותם לחשוב שמדובר במשכנתא רגילה. השירות שתקבלו אם תהיו גלויי לב יהיה הרבה יותר מהיר.

אל תחלמו! קבעו פגישה מייד

מיד לאחר חתימת החוזה קבעו פגישה עם בנקאי בנושא המשכנתאות. חשוב שתדעו שכמו שאתם מעוניינים לקבל משכנתא כך הבנק ואפילו יותר מעוניין לתת לכם אותה. אם לא תחלמו ותהיו יעילים גם השירות שתקבלו מהבנק יתאים את עצמו לקצב.

דאגו לכל המסמכים

בצעו את כל ההוראות ודאגו להשיג את כל המסמכים הנדרשים. בררו מראש מה בדיוק צריך להביא כך שלא יהיו בעיות. בדרך כלל המשכנתא מתעכבת רק בגלל שחסרים מסמכים. היינו ממליצים לא לחכות שהבנק יבקש את המסמכים, אלא לברר מראש מה צריך, אלו אישורים מאלו גורמים כך שמייד כשהבנק יבקש מסמכים יהיה לכם מה להביא לו. 

שירותים דיגיטליים

כיום ישנם תהליכים ובירוקרטיות שניתן לערוך באמצעות המערכת המקוונת. שימוש במערכת המקוונת חוסך זמן יקר ומקצר תהליכים. כאשר יש אפשרות לבצע פעולה כלשהי במערכת הדיגיטלית אל תבזבזו זמן בהמתנה לנציגים אנושיים.

פניה בשעות הנכונות

אם כל הכבוד למערכת הדיגיטלית, עדיין אי אפשר לבצע דרכה את הכל ולפעמים כן נזקקים לפנות ישירות אל הבנק. אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן בדקו את השעון. יש שעות מועדות לפורענות בהן יש עומס רב, ההמתנה ארוכה ומורטת עצבים והשירות גם הוא פחות יעיל. אם אתם רוצים לחסוך זמן, פנו בשעות הריקות יחסית וכמעט לא תמתינו, גם הפקידים יהיו רגועים ונינוחים יותר.

השאירו מספיק דרכים ליצירת קשר

ככל שתהיו יותר זמינים לבנק, כך התהליך יהיה קצר יותר. השאירו כמה שיותר דרכים ליצירת קשר כך שלא יווצר מצב בו הבנק מנסה לתפוס אותכם ואתם לא זמינים. השאירו פרטי התקשרות גם של שני בני הזוג לזמינות מלאה.

יועץ משכנתאות

כדאי מאוד ואפילו חובה להיעזר ביועץ משכנתאות ולא רק בשביל מהירות השירות הבנקאי. יועץ משכנתאות יקצר בעבורכם תהליכים, ייצג אותכם לפני הבנק עם כל מה שצריך והכי חשוב, הוא ידאג להוזיל לכם את המשכנתא. 

אז אם אתם מעוניינים להצליח היכנסו עכשיו לעמוד יועצי המשכנתאות של משכנתא שלי ובחרו את אחד מהשמות הגדולים.