יש לכם חלום לרכוש בית משלכם אך אין לכם הון עצמי? איך מגייסים הון עצמי, כל הטיפים וכל השיטות!

אם גם אתם מאלו שחולמים על דירה משלכם כנראה גם אתם מהישראלים הטיפוסיים שרק רוצים לראות את עצמם גרים בדירה שהיא שלהם. אך כמו ישראלים רבים אחרים גם לכם יש מחסום שמפריד ביניכם ובין החלום והוא "הון עצמי". המחירים של הדירות היום הם מרקיעי שחקים ולהשיג הון עצמי בסכומים כאלו זה לא סיפור פשוט. אך איך משיגים את הסכומים הגבוהים הללו? 

בכתבה הבאה ניתן לכם מענה!

שימו כסף בצד מידי חודש!

על אף שקיימת האופציה של הלוואות לא היינו ממליצים להתבסס עליהן בלבד. כדאי מאוד שתחסכו מדי חודש סכום כסף ולאחר תקופה תוכלו להשלים את החיסכון על ידי הלוואות לסכום שיאפשר לכם לקנות דירה. כמובן שכדי לחסוך כסף תצטרכו לעבוד, זה לא קורה ביום אחד.

איך חוסכים כסף?

זו שאלה במקומה, כסף לא חוסכים מהאוויר. צריך לעבוד בשביל זה! אז יש שני דרכים לחיסכון של כסף והיינו ממליצים להשתמש בשניהם.

בניית תקציב וצמצום הוצאות

בשלב ראשון תבנו תקציב ובו הוצאות והכנסות. רשמו בצורה מפורטת את כל ההוצאות וההכנסות שלכם ובדקו על מה אתם יכולים לוותר. כדי שלא תחרגו מההוצאות בנו תקציב חודשי ובו מפורטות כל ההוצאות של החודש. כמובן שבשעת מעשה השתדלו לא לחרוג ממנו כלל.

כאשר אתם בונים את התקציב שימו לב שנשאר לכם מדי חודש סכום מכובד לחיסכון. שלב בניית התקציב הוא שלב מאוד משמעותי והיינו מאוד ממליצים להיעזר במומחים שידריכו אתכם לעשות את זה נכון. תוכלו לפנות למומחים של כלכלת משפחה שיעזרו לכם.

תוספת הכנסה

הדרך השניה לחיסכון היא לחפש עוד הכנסה כך תגדילו את ההכנסות החודשיות שלכם ותוכלו לשים סכום מספיק מכובד בצד שיוכל לשמש לכם כהון עצמי. 

בדקו מה שלום ההלוואות והביטוחים שלכם?

שימו לב, הלוואות וביטוחים הם שני דברים ששופכים עליהם מלא כסף מיותר. כדאי לעשות סדר ולנתב את הכסף הזה למקומות יותר מועילים כמו חיסכון להון עצמי. פנו לסוכן ביטוח או לכלכלן שיעזור לכם לצמצם הלוואות ולמחזר אותם אם יש צורך, לבטל כפל ביטוחים לערוך השוואת ביטוח וכו'. תגלו שאתם עשויים לחסוך בתהליך נכון אלפי שקלים בחודש רק מהסעיף הזה.

חסכתם מדי חודש? צברתם סכום? אך הוא לא מספיק?

כצפוי אין אפשרות להצליח לחסוך את כל הסכום תוך תקופה קצרה, הפתרון הוא, הלוואות. רק גם את הנושא של הלוואות צריך לעשות בצורה נכונה ובטוחה. יש היום אין ספור דרכים ופתרונות נוספים להשלמת הון עצמי צריך רק למצוא אותם. 

אם אתם רוצים להגשים את חלום הדירה שלכם כדאי שתבצעו את הפעולות שהבאנו בפוסט. ובנוסף תפנו ליועץ משכנתאות שיעזור לכם בהשלמת הון עצמי, בניית תמהיל ויוציא לכם משכנתא שתוכלו לעמוד בה בכבוד.

היכנסו עכשיו לעמוד יועצי המשכנתאות של משכנתא שלי!