עובדי מדינה? לוקחים משכנתא? יש לכם הטבות חסרות תקדים!

אם אתם עובדי מדינה אנחנו לא צריכים לספר לכם כמה זה משתלם. חוץ מהעבודה המסודרת והחוסן הכלכלי שיש לעובדי מדינה, הם נהנים מעוד אין סוף הטבות. ההטבות הללו מתבטאות טוב טוב במשכנתא גם אם זה רשמי וגם אם זה ספונטני. תכל'ס, עובדי מדינה מקבלים את המשכנתאות הכי טובות במדינה. 

למה יש הטבות מיוחדות לעובדי מדינה?

הסיבה לכך בעיקר נובעת מהרצון של הבנקים להרוויח לקוחות יציבים. הבנקים מרוויחים מהלוואות וככל שהלקוחות יותר בטוחים כך הם יותר להוטים לסגור את העסקה. עובדי מדינה נקראים לקוחות בטוחים מאוד ללא שום סיכונים. אין שום סיכון שהחברה תיפול וכמעט לא קיים סיכון שיפטרו אותו והמשכורת גם היא, גבוהה ויציבה. בקיצור, קיימים כל התנאים האידיאלים לביטחון כלכלי. תבינו שעל איש עסקים מילארדר הבנק סומך פחות מעל עובד מדינה. איש עסקים עשיר ככל שהוא יהיה, עלול ליפול ולהפסיד את הכסף שלו גם אם הוא איל הון. שכירים שעובדים בחברות מוצלחות גם עלולים למצוא את עצמם ללא עבודה אם החברה תקרוס. לעומת זאת, עובדי מדינה משתכרים ממקום בטוח וכל זמן שהבנק יעמוד על תילו גם המדינה תמשיך לחלק משכורות.

מה שקורה הוא שאם אתם עובדי מדינה, הבנקים פשוט ישתוקקו להלוות לכם. כדי שתבואו אליהם הם יסכימו לתת לכם הטבות מיוחדות ולא שגרתית העיקר שתבואו אליהם. אתם כמובן צריכים לנצל את המצב ולעמוד על המקח. אל תתפשרו עד שתגיעו לאחוזי ריבית מאוד נמוכים. סיבה נוספת שאתם מקבלים הטבות היא זכאותכם להטבות עובדי מדינה.

איזה הטבות תקבלו בתור עובדי מדינה?

כמו שכבר אמרנו יש את ההטבות הרשמיות המעוגנות בחוק ויש את ההטבות שהבנק ייתן לכם מעצמו.

    • יועץ משכנתאות פרטי חינם  בתור עובדי מדינה אתם זכאים לקבל מימון מלא עבור יועץ משכנתאות חיצוני. ההטבה הזו חוסכת לכם אלפי שקלים על השירות עצמו ויועץ המשכנתאות יחסוך לכם מאות אלפי שקלים. בתור עובדי מדינה הוא יצליח להוציא בשבילכם משכנתא זולה וחסכונית בתנאים מעולים במיוחד. למרות כל ההטבות, בלי יעוץ משכנתאות לא תוכלו להגיע לתוצאה הזו.

    • הנחות מחברת הביטוח ההטבה הזו היא בזכות היותכם עובדי מדינה. במהלך ביצוע המשכנתא יבקשו ממכם לעשות ביטוח חיים וביטוח מבנה. בתור עובדי מדינה הפרמיה תעלה לכם הרבה יותר זול באופן משמעותי. פרטים מדויקים יותר על הביטוחים תוכלו לקרוא כאן!

    • ריביות נמוכות הריביות שתקבלו בתור עובדי מדינה יהיו נמוכות בלי השוואה למה שמקובל בשוק. ואל תשכחו שגם כך הריביות היום הן אפסיות. זאת אומרת שהמשכנתא שתקבלו תהיה אטרקטיבית ביותר. כאן יהיו שינויים מאחד לאחד, תלוי כמה תעמדו על המקח. כמובן שיועץ משכנתאות יוכל למקסם את התוצאה.

 

האם בכל הבנקים תקבלו את ההטבות המגיעות לעובד מדינה?

אז זהו שלא. יש היום בנקים מיוחדים שהם אלו שנותנים משכנתאות לעובדי מדינה. הסיבה לכך היתה התחרות הגדולה. כל הבנקים רוצים לתת משכנתאות לעובדי מדינה וכאשר האופציה היתה פתוחה בפני כל הבנקים היתה תחרות בלתי סבירה. הריביות ירדו למקומות הזויים והמצב הכלכלי התערער. בעקבות כך החליט בנק ישראל לצאת כל שנה במכרז מי יהיו הבנקים שיתנו משכנתאות לעובדי מדינה. כיום הבנקים הם בנק דיסקונט ובנק יהב. בעבר בנק יהב היה קטן יותר אבל היום גם הוא מהווה נתח משמעותי. בשני הבנקים הללו תוכלו לקחת משכנתא ולקבל את כל ההטבות שמגיעות לכם בתור עובדי מדינה.  מה שתצטרכו לעשות הוא להתמקח. נכון, מדובר בסך הכל בשני בנקים, אבל זה לא אומר שאי אפשר לנהל משא ומתן. בקשו הצעת מחיר, לכו לבנק השני וחוזר חלילה עד שתגיעו למחיר הרצוי. 

אתם לא צריכים לשבור את הראש. פנו לאחד מיועצי המשכנתאות של משכנתא שלי והוא יעשה בשבילכם את כל העבודה וירכיב לכם משכנתא מעולה…