רוצים לשפר את דירוג נתוני האשראי שלכם? משכנתא חוץ בנקאית תיתן לכם מענה!

לא פעם מתקבלים סירובי משכנתא אצל אנשים שונים. זה יכול לקרות מכל מיני סיבות, לעיתים בגלל שבאמת המצב הכלכלי לא ממש מזהיר. והרבה פעמים הסיבה יכולה להיות רשלנות לשמה ותו לא. כלומר אדם יכול להרוויח מאוד הרבה כסף, יש לו כסף לשלם הלוואות, חובות וכדומה אך הוא פשוט שוכח להעביר את הכסף. גם אם יום אחרי זה הלקוח שילם את כל מה שהיה צריך כבר נרשם בדו"ח נתוני אשראי שלו נתון שלילי. בצורה כזו שדו"ח נתוני האשראי מתמלא בנתונים שליליים זה לא כל כך מעניין שהכסף היה בבנק ופשוט שכחו להעביר אותו. הלקוח הזה שרוף כבר אצל הרבה בנקים והוא יקבל סירוב.

מה הפתרון?

הפתרון הוא משכנתא חוץ בנקאית. באופן כללי המשכנתא הזו לא ממש מומלצת. היא יקרה הרבה יותר ממשכנתא בנקאית ועלולה להיות מסוכנת קצת. אך יש מקרים שאין ברירה ומה שצריך לעשות הוא לקחת משכנתא חוץ בנקאית. יש שתי פתרונות שעשויים לעזור לבעיה הזו. 

 

משכנתא חוץ בנקאית לאורך כל התקופה

 

אפשרות אחת היא לקחת משכנתא חוץ בנקאית לאורך כל התקופה ולשכוח ממשכנתא בנקאית. הריביות יהיו אמנם יקרות קצת אך אין ברירה לפעמים צריך משכנתא דחוף וצריך לשלם מחיר על טעויות שנעשו.

 

משכנתא חוץ בנקאית לצורך מיחזור

 

האפשרות השניה המומלצת יותר היא לקחת משכנתא חוץ בנקאית אבל במטרה למחזר אותה למשכנתא בנקאית. מה תרוויחו מכך, דו"ח נתוני האשראי שלכם יתנקה לבינתיים ואתם תקבלו את ההלוואה שלה אתם זקוקים באופן דחוף.

הלוואה חוץ בנקאית כדי לשפר את דו"ח נתוני האשראי

אם אתם לא זקוקים למשכנתא באופן דחוף אנו ממליצים לקחת הלוואה חוץ בנקאית למשך שנתיים. בשנתיים הללו תחזירו את התשלומים החודשיים בדייקנות ובלי לפספס כלל וכלל. הצעד הזה ישפר את דו"ח נתוני האשראי שלכם באופן מושלם. 

רוצים לשפר את דו"ח נתוני האשראי שלכם? אתם חייבים יועץ משכנתא טוב!

יועץ משכנתא זה ברור ששווה וכדאי לקחת אבל כעת חשוב שתבינו שיועץ המשכנתא שתקחו צריך להתאים באופן מדויק וספציפי למקרה שלכם. במקרה של סירוב משכנתא או נתוני אשראי גרועים יועץ משכנתאות מהשורה עלול לקלקל. לעומת זאת יועץ משכנתא שמתמחה בתחום יוכל לטפל בבעיה ביעילות ובמהירות.

 

בחברת המפתח למשכנתאות יש סגל של יועצי משכנתאות בכירים שמתמחים בנושאים שונים. אצלינו תמצאו את השילוב המושלם בין יועץ פרטי ליועץ שהוא חלק מחברה. הלקוחות שלנו עוברים דבר ראשון מיפוי שבו מומחים כלכליים בתחומים שונים וכמובן גם במשכנתאות מבינים את המצב של הלקוח, שמים אצבע על מוקשים ובהתאם לכך יפנו את הלקוח ליועץ המשכנתא שהכי יתאים לצרכים של הלקוח.

 

בחרתם בנו, אתם בידיים טובות!

 

הקליקו כאן לפגישת ייעוץ חינם!