תוכנית מחיר מטרה יוצאת לדרך באופן רשמי!

 

גם אתם אחד מאלפי זוגות צעירים שחולמים לרכוש דירה? אם כן הכתבה הזו תשמח אתכם! תוכנית מחיר מטרה שמדברים עליה כבר תקופה עומדת לצאת לדרך באופן רשמי. כבר בערב פסח הקרוב יערכו ההגרלות הראשונות על 10,000 יחידות דיור. מה שמראה שהתוכנית חמה ממש. 

 

בפוסט הבא תקבלו את המידע הרלוונטי על תוכנית מחיר מטרה שעומדת לצאת לדרך.

כמה יחידות דיור ישווקו בשנים הבאות דרך תוכנית מחיר מטרה?

על פי הצפי עומדים לשווק בשנים הבאות עשרות אלפי יחידות דיור דרך התוכנית. כאשר כבר בשנת 2022 עומדים להיערך הגרלות על 30,000 יחידות דיור ש ⅓ מתוכם יוגרלו כבר בערב פסח הקרוב. 

כמה יעלו הדירות דרך תוכנית מחיר מטרה?

תוכנית מחיר מטרה היא חלופה לתוכנית מחיר למשתכן ותוכנית לדיור מופחת אך יש לה את המאפיינים שלה. ההנחות לא מרחיקות לכת אם כי משמעותיות מספיק כדי לאפשר לרכוש את דירה. הדירות שישווקו דרך מחיר מטרה הן דירות חדשות במכרזים ייעודיים שאחוז ניכר מהדירות בהם ישווק דרך התוכנית. הדירות שישווקו דרך התוכנית ימכרו בהנחה של 20% ממחיר דירה בשוק החופשי עד 300,000 ש"ח. בעקבות ההנחה יוכלו הזוגות לקבל אחוז מימון גבוה יותר מהמקובל מה שיאפשר להם לרכוש דירה עם הון עצמי נמוך יחסית ומינימלי. 

באילו ערים ישווקו דירות של מחיר מטרה?

בעיקרון כל עיר שהמחיר הממוצע למ"ר הוא לא יותר גבוה מ 20,000 ש"ח זכאית להשתתף בתוכנית מחיר מטרה. בפועל יש כבר קרוב ל 90 ערים בכל חלקי הארץ שיש שם מכרזים של מחיר מטרה ביניהם אשדוד, יבנה, באר שבע, חיפה עפולה והרשימה עוד ארוכה.

 

חשוב לציין שכדי להירשם להגרלות של מחיר מטרה אתם צריכים שיהיה לכם תעודת זכאות. אז אם אתם אכן מעוניינים עכשיו זה הזמן. 

אילו עוד הטבות תקבלו בתוכנית מחיר מטרה?

אם אתם זכאים והדירה שאתם רוכשים נמצאת באזור שמחיר הקרקע ליחידת דיור נמוך מ 100,000 ש"ח תוכלו לקבל גם בנוסף להנחה ולאחוז המימון הגבוה גם מענק של 40,000 ש"ח לרכישת דירה. אם אתם בכיוון של הפריפריה זה יכול להיות בשבילכם מושלם להגיע לדירה משלכם כמעט ללא מאמץ. 

 

חשוב לציין אין הרבה מקרים כאלו ששווי הקרקע מאוד נמוך מדובר בבודדים ואם אתם בכיוון אז מעולה. 

משכנתא לתוכנית מחיר מטרה

בשביל לרכוש דירה דרך תוכנית מחיר מטרה צריך לקחת משכנתא אלא אם כן יש לכם כמה מאות אלפי שקלים לשים במזומן על השולחן. מה שמאפיין את המשכנתא בתוכנית מחיר מטרה זה הפעימות שקובעות כללי משחק קצת שונים וכן אחוזי המימון שהם גבוהים יותר מה שמאפשר לכם לרכוש דירה עם הון עצמי נמוך יותר. כך או כך, להוציא לכם משכנתא עם ריביות זולות שתחסוך לכם אלפי שקלים במשכנתא זה דבר שרק יועץ משכנתא יכול.

 

צרו קשר עכשיו עם המומחים שיבנו לכם משכנתא מותאמת וחסכונית.