הכסף שלכם תקוע ואתם רוצים לקנות דירה עכשיו! הלוואת גישור תעזור לכם

יש לכם כסף בקרן השתלמות? אולי הוא סגור בקופת חיסכון? בקיצור יש לכם כסף אך הוא לא נזיל?

מה תעשו אם תזדמן לכם עסקה שאסור לפספס! 

אתם לא חייבים להפסיד. כי יש פתרונות. הלוואת גישור או "בלון" בלשון העם מיועדת בדיוק למקרים כאלו! בכתבה הבאה נסקור את הנושא ונבין לאן הרוח נושבת.

אז מה זו הלוואת גישור?

הלוואת גישור מותאמת למקרים בהם אנשים צריכים כסף עכשיו והכסף שלהם לא נזיל. הלוואת גישור באה להיות זו שתחבר בין הכסף הקיים לצורך העכשווי. בהלוואת כזו מקבלים הלווים את הכסף והם לא צריכים להתחיל לפרוע אותו מיד אלא רק בסוף תקופת הפירעון. 

אך גם בהלוואת גישור יש ריביות. הריבית תהיה תמיד קבועה צמודה. יש לכם אפשרות לשלם אותה בסוף ההלוואה יחד עם כל הפירעון ויש לכם אפשרות לשלם מידי חודש את הריביות ובסוף התקופה להחזיר רק את סכום הקרן.

למי מיועדת הלוואת גישור

הבנק לא נותן לכל אחד לקחת הלוואת גישור רק לכאלו שהוא בטוח ב 100% שיהיה להם מאיפה להחזיר. הלוואת גישור היא בסך הכל פתרון נוח למקרים מסוימים בהם היא נצרכת אך ממש לא מוצלחת לכל אחד. 

אם יש לכם כסף לא זמין או שאתם משפרי דיור ותקבלו את הכסף מהדירה הלוואת בלון מיועדת עבורכם. אך אם אתם מסתמכים על כסף שיגדל ויכפיל את עצמו כל 5 שנים אתם עושים צעד מסוכן.

האם יש סיכונים בהלוואת גישור?

בעיקרון, הלוואת גישור היא בכלל לא הלוואה מסוכנת אך יש מקרים בהם אתם עלולים להסתבך. הלוואת בלון ניתנת לתקופה של 5 שנים אף אחד לא חותם לכם שתצליחו למכור את דירה שלכם בתקופה הזו. מה תעשו אם יגמרו 5 השנים ולא יהיה לכם מאיפה לפרוע את ההלוואה כי הדירה עדיין לא נמכרה? 

כמובן שתוכלו למחזר את ההלוואה אך תצטרכו לשלם עוד ריביות.

שימו לב, הלוואת גישור כוללת ריבית דריבית

בכל הלוואה משלמים ריבית שמחושבת על פי הקרן אך לפעמים אם לא משלמים ריבית מיד מחשבים את הריבית על פי כל הסכום של החוב כולל הריביות. בהלוואת גישור אם לא בוחרים בבלון חלקי זה מה שקורה במשך 5 שנים. מה שאומר שההלוואה תופחת ותופחת. אם לוויתם 500,000 ש"ח אתם עלולים לגלות לאחר 5 שנים שאתם צריכים להחזיר 850,000 ש"ח ואפילו יותר. ההלוואה עלולה גם להכפיל את עצמה. כך תגיעו למצב של מיליון ש"ח במקום 500 אלף. לכן, אנו ממליצים לא לקחת כאלו סיכונים ולקחת הלוואת גישור רק בבלון חלקי שאז אתם משלמים את הריבית מיד ולא צוברים ריביות על ריביות.

באופן כללי הלוואת בלון תמיד כדאי לקחת עם יועץ משכנתא שימליץ לכם על בנק מסוים שתקבלו בו ריבית הכי זולה.

בסך הכל הריביות בהלוואת גישור הן יקרות וכדאי להוריד את המחיר שלהם. זה עשוי להיות חיסכון עצום בפרט אם אתם לוקחים בלון מלא.

היכנסו עכשיו לעמוד יועצי המשכנתאות של משכנתא שלי, ובחרו את יועץ המשכנתא שיוביל אתכם קדימה…