למה כדאי לכם לבחור דווקא בחברת משכנתאות?

בשוק המודרני יש כל מיני מקצועות שפעם לא היו מקובלים. אחד המקצועות שממש רצים זה ייעוץ משכנתא. אנחנו לא חושבים שצריך לספר לכם כמה המקצוע הזה חיוני. כל מי שקצת מתמצא בתחום המשכנתאות יודע שמשכנתא בלי יועץ נראית בהתאם, יקרה ובלתי מוצלחת. מה שהתחדש בתחום בתקופה האחרונה זה הנושא של חברות משכנתאות. מדובר בגופים שעוסקים בתיקי משכנתא. וכאן נשאלת השאלה, מה ההבדל בין חברת משכנתאות ליועץ עצמאי. ומה עדיף.  

אז דבר ראשון נסביר מה זה חברת משכנתאות.

חברת משכנתאות - מיהי ומהי?

חברת משכנתאות זהו גוף ממוסד ורציני שעוסק במתן ייעוץ פרטי למשכנתאות. חברת משכנתאות היא בדרך כלל חזקה הרבה יותר, מיומנת ובעלת ניסיון. החברה מונה כמה יועצי משכנתאות שעובדים כשכירים תחת פיקוח, חיים ונושמים את נושא המשכנתאות ועובדים בעבודת צוות ביעילות יוצאת מן הכלל. 

למה עדיף לפנות לחברת משכנתאות מאשר ליועץ משכנתא עצמאי?

יש הרבה סיבות נמנה כאן חלק מהם. 

  • היתרון המשמעותי של חברת משכנתאות היא שיש לכם על מי לסמוך. יש כאן מחויבות כפולה. יועץ המשכנתא עובד גם אצליכם וגם אצל החברה. הוא לא יכול לעשות מה שהוא רוצה כי אם אתם לא תהיו מרוצים תתלוננו עליו, מה שלא יהיה לו כדאי. בעצם יש כאן מבוגר אחראי שערב לכך שתקבלו את השירות הכי טוב. כמובן שלא שללנו אפשרות של יועץ עצמאי שנותן שירות מושלם אך עדיין זה לא אותו דבר. 
  • ניסיון רב יותר ומיומנות. חברת משכנתאות מתעסקת עם מלא תיקים וממילא יש לה ניסיון רב יותר וגם מיומנות. מדובר פה בעבודת צוות. כל אחד נותן משלו מוסיף מתקן. נכון שלכל לקוח יש בדרך כלל יועץ משכנתאות אישי לקבלת שירות מושלם אך עדיין תיק המשכנתא נידון אצל כולם. יועצי המשכנתאות בחברת משכנתאות מעודכנים יותר, מעורים יותר כי הם נושמים משכנתאות. 
  • כוח ועוצמה מול בנקים- הבנקים מרגישים מחויבים לחברה. הם יודעים שהחברה מספקת להם עשרות משכנתאות בשנה ולכן שווה להם להיות זמינים יותר, לתת ריביות זולות יותר ובגדול לבוא לקראת. 

מנינו כאן חלק קטן מהיתרונות של חברת משכנתאות יש עוד הרבה יתרונות אך כעת חשוב לדבר על איזו חברה לבחור קטנה או גדולה.

לאן כדאי לפנות חברת משכנתאות גדולה או קטנה?

אין תשובה מכרעת. ככל שהחברה גדולה יותר כך היא חזקה יותר והמעלות שלה מתעצמות. אך מצד שני האפקט האישי נאבד. בחברה גדולה תהיו עוד אחד מאלף לקוחות כך שאתם לא יכולים לסמוך עליהם בעיניים עצומות שהם יעשו עבורכם כל מה שהם יכולים. אך מצד שני העבודה שלהם חלקה יותר, מוצלחת יותר, פחות בירוקרטיות וכמובן מהירה הרבה יותר. 

בינינו לא חשוב לאן תפנו העיקר שהיועץ יהיה מקצועי, יתן לכם שירות טוב ויחסוך לכם כסף.

קבעו עכשיו פגישה עם יועץ משכנתא!