למי מתאימה משכנתא חבר והאם היא כדאית?

עמיתי חבר? אל תתבזבזו על סתם משכנתא יש לכם זכאות מיוחדת. אם תציגו את עצמכם כעמיתי חבר יתייחסו אליכם בבנק בצורה שונה לגמרי. תקבלו תנאים כמעט כמו של עובדי הבנק. 

אז איך זה עובד? מה זה משכנתא חבר? למי היא מיועדת? ולמה היא אטרקטיבית?

כל אלו ועוד בכתבה…

מה זה עמית חבר? ולמה זה משפיע על המשכנתא?

כמו שאתם ודאי יודעים קיים בשוק מועדון חבר. מועדון חבר הוא ארגון הממונה על הצרכנות של חיילים, קצינים, עובדי ביטחון וכל מי שקשור לצה"ל. המועדון נותן לחברים שלו אין אין ספור הטבות במגוון תחומים ביניהם גם המשכנתא. משכנתא לעמיתי חבר היא משכנתא יחודית. הבנק שמח לתת משכנתא לעמיתי חבר. הוא רואה אותם כלקוחות עם גב כלכלי חזק, משכורת טובה ויציבה ולכן הוא יהיה מוכן לתת להם משכנתא בתנאים ממש טובים ובריביות נמוכות. הבנק יתן לכם בתור עמיתי חבר כמעט את אותם תנאים שהוא נותן לעובדים שלו העיקר שתקחו את המשכנתא אצלו.

איך מועדון חבר עוזר למשכנתא שלכם?

למועדון חבר יש מניות בבנק אוצר החייל לכן ברגע שתיקחו את המשכנתא בבנק אוצר החייל הריביות שתקבלו יהיו נמוכות משמעותית והמשכנתא שתצא לכם בסופו של דבר לא תהיה משהו שרואים בסטנדרט של השוק. את פתיחת התיק והגשת הבקשה תעשו בבנק אוצר החייל ושם יתנהל כל תהליך המשכנתא שלכם לאחר מכן תפנו לבנק הבינלאומי ושם תקבלו את המשכנתא. כמו שכבר אמרנו גם בבנקים אחרים אתם עשויים לקבל משכנתא אטרקטיבית ביותר ויכול להיות עוד יותר טובה מאשר בבנק אוצר החייל. לכן, לפני שאתם פונים לבנק מסוים ערכו השוואת משכנתא. היעזרו ביועץ משכנתאות לשם כך.

לאלו תנאים מיוחדים תזכו אם אתם חברים בבנק אוצר החייל?

הטבה משמעותית היא ההנחה בעמלת פתיחת תיק של 50%. האמת היא שבעוד בנקים אתם יכולים למצוא את ההנחה הזו גם אם אתם לא חברים שם. לכן, אל תרוצו בגלל ההנחה הזאת לבנק אוצר החייל אם כי באמת יתכן ששם ישתלם יותר בגלל הצעת מחיר אטרקטיבית אך זה לא סגור. בקשו הצעת מחיר מכמה בנקים ערכו השוואת משכנתא והגיעו לתוצאה הרצויה. 

כמובן שאת כל התהליך יש צורך לעשות בליווי של יועץ משכנתאות מומחה שימנף את כל התהליך.

היכנסו עכשיו לעמוד יועצי המשכנתאות של משכנתא שלי ובחרו את יעוץ המשכנתאות שיעזור לכם למצות את כל הזכויות שלכם ולקבל משכנתא אטרקטיבית וזולה ביותר.