איחוד הלוואות- עם משכנתא לכל מטרה זה אפשרי!

שמעתם פעם את המושג איחוד הלוואות? סביר להניח שכן. על אף שהמושג הזה נשמע מאיים, פתרון למצבים כלכליים  לא אידיאלים, אנחנו חייבים להודות שטוב שהוא קיים. בפועל הוא הרבה פחות מפחיד ממה שהוא נראה. כל אחד יכול להסתבך עם חובות בלי לשים לב, מספיק שפה ושם יש הוצאות חריגות, הלוואה לשם, הלוואה מפה, מינוס בבנק בלי ששמים לב וחשבון הבנק שלכם חוגג. כל הלוואה דורשת את שלה, לכל הלוואה יש ריביות יותר יקרות מהשניה וחוץ מהעניין הכספי והכלכלי זה פשוט בלגן ולא נוח שצריך להחזיר כל כך הרבה הלוואות.

 

מה עושים כשמגיעים לכזה מצב? איחוד הלוואות.

 

חשוב להבין שאיחוד הלוואות הוא לא מצב אידיאלי, היינו מעדיפים שלא יהיו בכלל הלוואות ולא יהיה צורך לאחד אותן. אך אם כבר הגעתם למצב הזה ויש לכם מלא הלוואות הדבר הראשון שחשוב שתעשו הוא איחוד הלוואות.      

איך עושים איחוד הלוואות?

כאן נכנס המקום של משכנתא לכל מטרה. באיחוד הלוואות לוקחים מהבנק הלוואה אחת גדולה שתספיק לכסות את כל ההלוואות השונות שיש לכם לכל המקומות. ומעתה אתם משלמים את הכל בתשלום אחד, למישהו אחד בצורה מסודרת. אם מדובר בהלוואה גדולה לפעמים כדאי מאוד לקחת משכנתא לכל מטרה. 

 

מגיעים לבנק ומבקשים משכנתא למטרת איחוד הלוואות. אתם משעבדים את הנכס ומקבלים את הסכום שבו אתם מכסים את כל החובות שלכם. כעת נשאר לכם לשלם רק משכנתא. הריבית תהיה נמוכה הרבה יותר וההסתכלות של הבנק אליכם תהיה הרבה יותר סבלנית.

 

למה זה טוב, אתם שואלים, דבר ראשון זה עושה סדר. במקום להחזיר 100 ש"ח ל 20 מקומות אתם מחזירים 2,000 ש"ח למקום אחד. בנוסף הריביות נמוכות יותר ודירוג האשראי משתפר. כאשר עושים איחוד הלוואות בסופו של דבר משלמים פחות ריבית מאשר להרבה הלוואות יחד, זה בדוק!

איך איחוד הלוואות ישפיע על דירוג נתוני האשראי שלכם?

אחת הסיבות העיקריות למה שווה לכם לעשות איחוד הלוואות הוא דירוג האשראי. הלוואה אחת מסודרת מתקבלת הרבה יותר טוב בדו"ח מאשר הרבה הלוואות קטנות. זה עושה רושם מסודר יותר של התנהלות כלכלית נבונה ואחראית. ריבוי הלוואות נותן משום מה הרגשה של חוסר אחריות ואת זה אתם חוסכים כאשר אתם מבצעים איחוד הלוואות. 

 

שימו לב, איחוד הלוואות לא רק יקטין את הריביות לטווח ארוך אלא באופן אוטומטי גם ההחזר החודשי יהיה קטן יותר.

 

יחד עם איחוד ההלוואות ההתנהלות הכלכלית של המשפחה תהיה פשוטה יותר, תהיו רגועים יותר, תחסכו כסף ובלבולי ראש.

איחוד הלוואת עם יועץ משכנתא

גם באיחוד הלוואות יש כל מיני רמות של חיסכון. יועץ משכנתא טוב יוכל להרכיב לכם משכנתא זולה וחסכונית מותאמת לצרכים שלכם. פנו ליועץ משכנתאות מומלץ ותחסכו עשרות אלפי שקלים.