תוכנית מחיר מטרה מתממשת! בימים הקרובים ייערכו הגרלות על אלפי דירות!

בימים הקרובים ייערכו הגרלות על אלפי יחידות דיור בכל רחבי הארץ במסגרת תוכנית מחיר מטרה. כל זוג צעיר שחולם לרכוש דירה יכול לממש עכשיו את החלום שלו. בשורות הבאות יש מדריך מפורט איך בדיוק נרשמים להגרלות כולל כל השלבים!

בדקו האם אתם זכאים!

בשלב הראשון אתם צריכים להנפיק תעודת זכאות. כדי להנפיק אותה אתם צריכים לפנות לחברת אלונים או עמידר או מילגם. הם יבצעו עבורכם את השירות הזה תמורת סכום סמלי של 240 ש"ח בלבד. 

 

תוך שבוע אתם אמורים לקבל מסרון המודיע לכם כי בקשתכם לזכאות התקבלה ומחכה עבורכם תעודת זכאות. ביחד עם המסרון הזה אתם גם אמורים לקבל סיסמה אותה אתם צריכים לשמור כדי שתוכלו להירשם להגרלות.   

הירשמו להגרלות!

עם הסיסמה שקיבלתם יחד עם האישור על הזכאות תוכלו להירשם להגרלות. ההרשמה להגרלות מתבצעת דרך האתר הממשלתי. כל זוג רשאי להירשם להגרלות ב 3 ישובים שונים. בסבבים הבאים יתאפשר להירשם לכל ההגרלות בכל הישובים. 

היכן תוכלו להתעדכן בתוצאות ההגרלות?

תוצאות ההגרלה יפורסמו באתר ההגרלות. בתוצאות לא יפורסמו שמות הזוכים אלא מספרים המסמלים את הזוכים. כך שאם זכיתם תוכלו לזהות את המספר שלכם. בנוסף הזוכים יקבלו הודעה מסודרת על זכיתם הכוללת את כל הפרטים הרלוונטיים על הזכיה.

זכיתם? זה הזמן להוציא אישור עקרוני!

אם זכיתם בהגרלה של מחיר למשתכן זה בדיוק הזמן להוציא אישור עקרוני למשכנתא. לאחר שמתקבלים היתרי הבניה, תיערך הגרלה נוספת בין כל הזוכים על סדר בחירת הדירות. כלומר העולים ראשונה בגורל יבחרו ראשונים וכן הלאה. כדי להירשם להגרלה הזו אתם חייבים שיהיה לכם אישור עקרוני למשכנתא. לכן זה בדיוק הזמן להיות מאורגנים ולהוציא כבר עכשיו אישור עקרוני. נכון שאישור עקרוני בדרך כלל מקבלים תוך 3 ימים בלבד אך לעיתים העניינים מסתבכים והרגע האחרון לא מספיק כדי לגמור לארגן הכל. במצב כזה לא שווה לקחת סיכונים ויש להתארגן מראש.

 

קחו בחשבון שלעיתים עלולים לקבל סירוב על בקשת אישור עקרוני. סירוב כזה עלול להעמיד אתכם במצב מאוד בעייתי כאשר אתם לחוצים בזמן. בשביל למנוע מצב כזה אנו ממליצים לפנות ליועץ משכנתאות שיבדוק את הנתונים שלכם. הוא יוודא שאכן אתם זכאים לקבלת אישור עקרוני. במידה שיועץ המשכנתא ימצא שיש נתונים מעכבים כמו הכנסה חודשית נמוכה מידי או הון עצמי נמוך מידי, הוא ילווה אתכם בתהליך שיהווה את הפתרון. זה יכול להיות חיפוש הכנסה נוספת ועוד. התהליכים הללו לוקחים זמן עד שתוכלו להגיש בקשה לאישור עקרוני ולכן מיד אחרי הזכיה כדי שתפנו ליועץ משכנתאות שידאג לסדר עבורכם אישור עקרוני. לא מומלץ לפנות ישירות לבנקים לבקשת אישור עקרוני כי אם תקבלו סירוב תהיו בעמדה בעייתית יותר.

 

פנו עכשיו ליועצי המשכנתאות שלנו שישמחו לסייע לכם בכל שלב במשכנתא שלכם!