אין לכם דירה משלכם? יתכן ואתם זכאים לסיוע בשכר דירה!

גם אתם נקרעים מדי חודש לשלם את השכירות ואולי גם לשים כסף בצד? יכול להיות שהסיוט הזה עומד להיפסק בקרוב. תוכנית סיוע בשכר דירה היא התוכנית שתיתן לכם את המענה. 

מחירי הדירות היום בישראל הם בלתי הגיוניים והחלום לקנות דירה הולך ומתרחק מאנשים רבים. לא מעט זוגות צעירים נאלצים להיפרד מדי חודש מסכום מכובד שלא יקדם אותם לכלום ובדרך כלל לא מצליחים לחסוך מידי הרבה כך שחלום דירה הולך ונגוז יחד עם תשלומי השכירות המנופחים.

יש פתרון שיכול לעזור לכם. תוכנית סיוע בשכר דירה של משרד השיכון. תוכנית סיוע בשכר דירה היא עוד דרך של משרד השיכון להתגבר על מצוקת הדיור או לפחות לסייע…

איך תוכנית סיוע בשכר דירה תעזור לאנשים להגיע לבית משלהם?

כמו שאתם ודאי יודעים, כדי לקנות דירה צריך לחסוך, לשים כסף בצד. אין אפשרות בעולם גם לחסוך וגם לשלם שכירות. וגם אם כן, כמובן שהסכום הוא קטן יותר. כדי לקנות דירה צריך הון עתק וכדי לקדם את חלום הדירה צריך לחסוך והרבה כל חודש. ברגע שתוכנית סיוע בשכר דירה תממן את דמי השכירות תוכלו לחסוך הרבה יותר כסף, עוד כמה אלפים כל חודש לדירה משלכם. 

מי זכאי לסיוע בשכר דירה?

כמובן שתנאי הסף לקבלת סיוע בשכר דירה הוא שאין למבקש דירה משלו כלל וכלל. אך חוץ מזה כדי לקבל את הסיוע צריך להיות שייך לאחד מהקבוצות הבאות.

משפחות- בגדר משפחה כלולים זוגות נשואים גם ללא ילדים. או הורים יחידים יחד עם ילדים. כלומר רווקים או רווקות גרושים ואלמנות ללא ילדים כלל, לא נכללים בקבוצה הזאת. 

אנשים בעלי מגבלות- אנשים מוגבלים כמו עיוורים, נכים, קשישים וכו' גם אם לא נשואים וללא ילדים זכאים גם הם לסיוע בשכר דירה. 

קבוצות נוספות- מבוגרים המקבלים קצבת נכות או קצבת שארים והשלמת הכנסה; חסידי אומות העולם; אזרח המקבל גמל; עולים חדשים; נשים מוכות; גברים או נשים שנמצאים באמצע תהליך גירושין; הומלסים; גברים מרוחקים ביתם; אסירים משוחררים; סטודנטים שמסייעים לאזרחים ותיקים; רשומים בתור לדיור ציבורי ועוד. כל אלו זכאים גם הם לסיוע בשכר דירה.

איך מקבלים את הסיוע לשכר דירה וכמה מקבלים?

אין מתווה אחיד לכולם. כל אחד צריך ליצור קשר עם אחד הגורמים הבאים ושם הוא יקבל תשובות בהתאם לנתונים הספציפיים שלו. כל אחד מהקבוצות שפירטנו ואין לו דירה זכאי לסיוע. השאלה היא באיזה סדר גודל. המידע נגיש מאוד ויש רשימה ארוכה של מספרי טלפון שתוכלו לקבל בהם מענה בנושא של סיוע בשכר דירה:

*5442- מענה אנושי של פקידות מטעם משרד השיכון.

*2310- מוקד סיוע למבוגרים בתהליך משכנתא.

*4954- רשות המיסים, הקרן לפיצויים.

*8653- מחלקת הטאבו.

*118- שירות ייעוץ לאזרח.

*1299- מוקד מענה ממשלתי.

רוצים להגיע לדירה משלכם?

אם אתם אנשים רציניים ובאמת רוצים להגשים את החלום, כדאי שתבררו את הזכאות שלכם לסיוע בשכר דירה. כדאי גם להתייעץ עם אחד מיועצי המשכנתאות שיעזור לכם לבנות תוכנית כדי להגיע לדירה משלכם. 

היכנסו עכשיו לעמוד יועצי המשכנתא של משכנתא שלי ופנו ליועץ משכנתאות שיקדם אותכם אל היעד.