המדריך לבחירת יועץ משכנתאות טוב

כמעט ואין אדם החולק על הצורך החיוני בייעוץ משכנתאות לפני לקיחת משכנתא או כל צעד פיננסי אחר. צעד פיננסי יכול להיות מיחזור משכנתא, השקעת נדל"ן ועוד. הבעיה היא שרבים הפונים לבקש ייעוץ, נתקלים בקושי בבחירת היועץ הנכון. המבחר הוא גדול, אבל המומחים הטובים, הם מעטים מאוד. כל בר דעת יודע שתעודה מקצועית ומשרד מכובד אינם מצדיקים עדיין את טיבו של בעל המקצוע. כל אלו גורמים להתלבטות רבה, כיצד אדע על מי לסמוך? מי מוגדר כיועץ משכנתאות טוב? ועוד… 

מה תרוויחו מייעוץ משכנתאות?

ליועץ המשכנתאות שלכם יש השפעה אדירה על איכות החיים שלכם בטווח הארוך, מבחינה כלכלית ומבחינה נפשית. 

מבחינה כלכלית – סיוע עשוי לחסוך עבורכם סכומי עתק בשווי של עשרות אלפי שקלים שישארו בכיס שלכם מבלי שיזרמו לקופה של הבנק. 

מבחינה נפשית – סיוע משרה תחושת ביטחון ורוגע נפשי לאורך כל תהליך לקיחת המשכנתא ותקופת הפירעון. הרי אתם יודעים שיש כאן על מי לסמוך ויש מי שפועל לטובתכם האישית.

מה יועץ משכנתאות יעשה עבורכם?

יועצי משכנתאות רבים, הם בעלי ידע נרחב והבנה עמוקה בכל הקשור לתחום הפיננסי בכל המושגים והמונחים הקשורים לעולם המשכנתאות. בנוסף, הם מכירים היטב את כל חישובי המסלולים השונים, הרבים. יועצי משכנתאות יודעים להתאים את המסלול הנכון והמשתלם ביותר לכל אחד,  על פי מצבו האישי. יועץ משכנתאות טוב ילווה אתכם בכל תהליך לקיחת משכנתא, ינתח את המצב הכלכלי האישי, יספק ידע רלוונטי, יחליק קשיים ויקצר תהליכים. 

 

יתרון נוסף וחשוב ליועץ הוא, הקשרים ההדוקים שיש לו עם הבנקים הרבים. לרוב, יועצי המשכנתאות הם בעלי כישרון התמקחות וניהול משא ומתן אפקטיבי לקבלת תנאים אופטימליים שיובילו אתכם למשכנתא הנכונה והמתאימה ליכולות הפיננסיות שלכם. התמקחות נכונה תחסוך עבורכם זמן יקר וסכומי כסף משמעותיים ביותר.

 

לסיכום: הבחירה הגורלית שלכם עכשיו, היא זו שתקבע את העתיד הכלכלי ואת המצב הנפשי שלכם, במשך תהליך לקיחת המשכנתא וכל תקופת הפירעון, לטוב או למוטב.

הבאנו לכם 5 פרמטרים שיסייעו לכם בבחירת יועץ משכנתאות מקצועי

  1. בחרו יועץ בעל וותק וניסיון במערכת הבנקאית
    יש ידע וניסיון בתחום המשכנתאות, אותם ניתן לרכוש רק במסגרת בנקאית. יועץ שעבד בעברו בבנק, מכיר את עסקאות והצעות הבנקים לעומק, ואף יודע לזהות את האינטרסים שלהם בהצעות השונות. יועץ כזה יכול לספק את השירות האידיאלי ביותר. ניסיון בנקאי מהווה יתרון משמעותי ואפילו הכרחי. הוא משמש פרט חשוב בעת בחירת יועץ משכנתאות.

  2. בררו אצל לקוחות
    המלצות מלקוחות הן פרט חיוני בעת רכישת כל סוג מוצר או שירות. לכן, בררו אצל לקוחות של יועצי משכנתאות שונים. בחנו את המלצותיהם המגוונות וערכו השוואה ביניהן. המלצות אלו יספקו עבורכם נקודת מבט על היועצים השונים. ובנוסף, הדבר יסייע לכם לבחור ביועץ טוב, אחד כזה שסגר עסקאות חסכוניות ומשתלמות ללקוחותיו. אל תתעצלו, פעולה זו חוסכת לעיתים רבות, עוגמת נפש רבה בעתיד.

  3. בחרו יועץ המספק מעטפת שירותים רחבה
    ישנם יועצים המספקים שירותים ספציפיים כמו בדיקת הצעות הבנק, ניהול משא ומתן עם הבנק על התנאים והריביות שהוצעו לכם. הם לא כוללים שירותים חיוניים נוספים כמו, ניתוח המצב הפיננסי בהווה ובעתיד, לווי צמוד אל מול הבנקים ואנשי הקשר לפי הצורך ועוד. לכן, יש לבדוק היטב מהי מעטפת השירותים של היועצים השונים. חשוב שתוודאו למעטפת מושלמת ושהיא כוללת את כל השירותים המובחרים שתידרשו להם במשך תקופת המשכנתא.

  4. בחרו יועץ בעל ניסיון עשיר
    לפני שאתם מחליטים את ההחלטה הגורלית שתשפיע על החיים האישיים והכלכליים שלכם, אל תתפשרו, בחרו רק יועץ בעל ותק, עם שנות ניסיון רבות בתחום. בנוסף, חשוב שהוא יהיה בעל מוניטין ותדמית המוערכת בעיני אנשים רבים. ככל שהוא יהיה מוכר כבעל שם טוב אצל קהל לקוחות רחב יותר, יהיה טוב יותר. כמובן, יועץ המקפיד על היכרות יסודית ועמוקה עם עולם המשכנתאות והתחום הפיננסי, מהפרטים הקטנים עד הגדולים ביותר, יביא לכם משכנתא טובה יותר מכל אחד אחר.

  5. בחרו ביועץ בעל אופי אנושי ופתוח
    כחלק מהסיוע שתקבלו מהיועץ הספציפי שילווה אתכם במשך שנים ארוכות, חשוב לבחור ביועץ שתצליחו לבסס איתו קשר ידידותי ופתוח. תרגישו בנוח לשאול אותו שאלות ולפתוח בפניו קלפים אישיים, תוך ניתוח הדדי של מצבכם הכלכלי. בנוסף, חשוב מאוד שיהיה אחד כזה שידע להקשיב, לכבד, לספק פתרונות, תוך שאיפה מרבית למלא אחר הרצונות האישיים שלכם. הקשר עם אדם זה אמור להימשך שנים ארוכות, כך שקשר ידידותי איתו אינו חשוב פחות מהסיוע הכלכלי שיסופק לכם על ידו. כשהקשר הוא מיטיבי, התוצאות הן בהתאם.

יועצי המשכנתאות שלנו הם מהטובים ביותר בשוק היום! אם אתם מחפשים את יועץ המשכנתאות המושלם היכנסו עכשיו לעמוד יועצי המשכנתאות של משכנתא שלי ובחרו לכם את היועץ המושלם שילווה אתכם בכל תהליך המשכנתא.