רוכשים דירה להשקעה ללא הון עצמי! איך עוקפים את הבנקים על ידי משכנתא שניה?

בנק ישראל חשב שהוא מתחכם איתנו כאשר הוא הוציא את ההוראה בקשר לשיעבוד נכס. אך בפועל, כפי שצפו, המשקיעים מצאו דרכים עוקפות וקלילות. לוקחים הלוואות חוץ בנקאיות ורוכשים דירות להשקעה ללא הון עצמי כלל. כל אחד שיש בבעלותו דירה יכול לעשות את זה. 

דבר ראשון הון עצמי על ידי משכנתא שניה?

התהליך מתחיל בלקיחת משכנתא שניה על הדירה הקיימת. פנו לאחד הגופים החוץ בנקאיים וקחו משכנתא של 70% מימון ב 4% ריבית. אם דירה שלכם שווה מיליוון לצורך העניין תוכלו לקבל הלוואה חוץ בנקאית של 700,000 ש"ח. מתוכם תשתמשו נניח ב 200,000 ש"ח כדי לכסות את שארית המשכנתא ויש לכם 500,000 ש"ח הון עצמי לרכישת דירה להשקעה. 

אותו הדבר ביותר פשוט

אתם יכולים לעשות את אותו תהליך להשגת ההון העצמי בצורה פשוטה הרבה יותר אם דירה שלכם לא ממושכנתא. 70% משכנתא על שיעבוד דירה שלכם ששווה מיליון ויש לכם 700,000 ש" הון עצמי. כמובן שאתם יכולים להסתפק בהון עצמי צנוע יותר בפחות אחוזי מימון. אבל המשכנתא השניה תהיה גדולה יותר.

השלב השני, משכנתא על דירה הנרכשת

לאחר שהשגתם את ההון העצמי תוכלו לבחור אם לקחת משכנתא מחברה חוץ בנקאית או מהבנק. האמת שהאופציה של הבנק יורדת כמעט אוטומטית. כי הבנק בדרך כלל ישים לב שלקחתם הלוואה חוץ בנקאית להון עצמי ויסרב לתת לכם משכנתא אם כי יש דרכים להצליח גם אם זה. בכל אופן המשכנתא הזו תהיה משכנתא רגילה יותר ועוד פעם אם היא תהיה חוץ בנקאית הריביות יהיו קצת יותר יקרות.

יש מרחב לתמרן

בתהליך הזה יש הרבה מקום לתמרון ואם הדירה הבסיסית שלכם זו של ההון העצמי יש לכם הון ספור אפשרויות. יועץ משכנתאות יוכל לעצב לכם משכנתא אפסית. אם הוא יצליח לסדר לכם משכנתא מהבנק הריביות יהיו זולות יותר. וכמובן שתוכלו לבחור בין הון עצמי גבוה יותר על חשבון ההלוואה החוץ בנקאית ומשכנתא אטרקטיבית ביותר מן הבנק או להיפך. האמת שבכל אופן אם תבחרו לקחת את המשכנתא מהבנק תצטרכו להביא 50% מימון. 

בכל אופן תשאירו ליועץ המשכנתא להתמודד עם זה ולכם נשאר רק להרוויח ולשלם את הכסף ליועץ המשכנתאות.

הרווחנו מכל הכיוונים?!

בסך הכל הצלחנו להשיג מימון לרכישת דירה מבלי להזדקק לטובות ולכללים הנוקשים של הבנק וגם ללא הון עצמי כלל! רק מה, הריביות קצת יקרות. אך ניקח בחשבון שמדובר בדירות להשקעה כך שיש מאיפה לממן את המשכנתא. 

אם חלמתם על דירה להשקעה כל מה שנשאר לכם לעשות היום הוא לפנות ליועץ משכנתאות שיעזור לכם לקחת את ההלוואות בצורה בטוחה ולהנות מדירה שלכם בלי שהשקעתם שקל!

היכנסו עכשיו לעמוד יועצי המשכנתאות שלנו!